petek, 27. oktober 2017

Slovo

 S tem obvestilom - objavo se poslavljam kot administrator oz. urejevalec te naše spletne strani. Prva objava nosi datum 21.3.2016. V tem letu in sedmih mesecih sem objavil 123 prispevkov in na stotine slik - samo letos od aprila do danes sem objavil 77 prispevkov. V tem času je bilo ogledov naše strani 6510. Večino slik sem posnel sam, kar pomeni, da sem moral biti prisoten na vseh teh dogodkih, kar mi je poleg urejanja slikovnega gradiva in pisanja objav jemalo kar veliko časa. Vendar sem vse to počel z veseljem in rad. Žal pa je prišel čas, ko tega ne zmorem več. Zato se zahvaljujem vsem, ki so mi v zadnjih mesecih posredovali slikovno gradivo, da so bile novice ažurne in podkrepljene s slikovnim gradivom: s tekmovanj, ki se jih nisem mogel udeležiti mi je vestno slike posredovala Peternel Marija, s kolesarjenja in pohodov Mirjana Ažman, z zelo uspešnih izletov - pohodov letos pa Jože Mihelič, nekaj gradiva pa mi je poslal tudi Ferdo Kikelj iz DU Žirovnica.
   Moje delo kot adminstrator oz. urejevalec naše spletne strani prevzema Elizabeta Podgornik - Tuša. S slikovnim gradivom, pa tudi teksti ji pomagajte, da bo stran še naprej živela, saj je to pomemben vir informacij za naše člane, kot tudi širše, za vse tiste, ki spremljajo našo spletno stran.

Stari administrator Zvone  Miklič se poslavlja

Nastopa nov administrator - Elizabeta Podgornik - Tuša

Ni komentarjev:

Objavite komentar