ponedeljek, 24. oktober 2016

Obvestilo

     Minilo je sedem mesecev od pričetka delovanja spletne strani. Do sedaj je bilo 3192 ogledov te naše spletne strani. V tem času sem objavil 45 objav oz. prispevkov - pri tem sem moral narediti na stotine fotografij, jih potem pregledati, popraviti, izbrati najboljše in najprimernejše za priložitev k posameznem članku. Vzporedno sem moral dopolnjevati in dokončati posamezne rubrike: O nas, Aktivnosti, Koledar dogodkov, Kontakti, Koristne povezave, Fotogalerija. No končno so sedaj vse rubrike dokončane - ob kliku na posamezno rubriko sem vam odprejo vsebine pod posamezno rubriko. Res je bilo ogromno dela, pri tem sem se moral kot samouk še dodatno poučevati o oblikovanju spletne strani. Žal nisem imel nobene pomoči s strani naših članov, ki bi me obveščali o posameznih dogodkih in mi priskrbeli tudi kaj slikovnega gradiva za oblikovanje strani ( imam dve svetli izjemi, ki sta mi na prošnjo posredovali nekaj slikovnega materiala ). Tako sem se odločil, da je to moja zadnja objava. V kolikor se bo našel junak, ki bo pripravljen urejati to našo spletno stran, sem mu v začetku pripravljen pomagati, v nasprotnem bom po treh mesecih stran umaknil - izklopil kot neaktivno. Vas pozdravlja urednik spletne strani - Zvone Miklič

Ni komentarjev:

Objavite komentar